London in 13 days!

heeeeey everyone! I'm going to London in less then two weeks. AND I'M SUPER EXCITED! :):):)

Jag fick lön idag, det var inte alls fel. Nu kunde jag betala tillbaks största delen till Mamma på bilen, Siggis..

Men är tvungen att spara lite till London SHOPPING och sevärdheter. Längtar helt otroligt nu. 

Fick skypat med mina älskade pågar i måndags, även Joel. Det var välbehövligt, usch som jag saknar dem alla. Alla på sitt sätt, aupairerna, människorna i mitt andra hem, naturen, städerna, shoppingen. INTE REGNET DOCK! :) 

Saknar min Catrin med, tycker gott hon kan ta och skynda sig hem, men det är ett litet tag till innan dess. 5-6 veckor.. Så inte så länge jag behöver stå ut mer. ♥

Idag körde jag Peter till Sturup, sen har jag i princip legat i soffan hela dagen med släckta ögon! Min vänstra halva av ansiktet värker lite. Hoppas inte de är bihålsinflammation (sinusinfection)..:/ 

Får se vad som händer ikväll och imorgon, på söndag är det dags att jobba i alla fall.. Ska mysa med Mamma idag med god middag och tv. 

Hoppas även på lite fint väder.. :):):) Solen var är du, visa dig! Men är ändå lite varmare, så de gillar jag, inte minus grader. 

Igår hade jag en riktgt behövlig frukost date med Anna, vi fick pratat om en massa. Behövde jag verkligen, en av de som känner mig bäst! Anna, Maria, Petra och Andreas! Det är vi för alltid♥ 

Denna helg ska vi ändra tiden med, så nu ska det bli ännu ljusare! Det är toppen, gillas starkt. Nu kommer sommaren med stormsteg.

Gott folk, det var nog allt för mig idag. Önskar er alla en riktigt bra helg, ta hand om de som ni tycker om.

Love, Malin




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Så var du i London...Hoppas att ni har det trevligt här hemma blåser det som vanligt "klass 2 varning".



Kram

Hässleberga

2011-04-08 @ 08:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0