BVC besök nr 2

Precis varit hos BVC och Adam hade på 6 dagar gått upp 140g vilket var bra. Man säger 150-200g på en vecka är bra, det är var man vill de ska öka i vikt. Så nu väger Adam 13dagar gammal 3740g. Fick lite svar på frågor, hade inte så många men man har oftast samlat på sig ett par stycken..
Usch jag tycker Adam växer så det knakar. Man ser förändringar på bara några dagar. Stark i hela kroppen, han öppnar sina ögon helt o håret är ljusare plus längre. Känns konstigt att de ändrar sig så mkt... Går för fort, man hinner inte med..
Idag åkte Andreas till jobb vid halv 7 och jobbade tills vi skulle till BVC. Så jag och Adam har myst själva. Jag har plockat lite här hemma, tvättat en maskin och gjort mig själv i ordning.. Lite smink och ok kläder.. Mer än vad det blir vissa dagar ;) men skönt att kunna komma i de flesta av sina kläder. (byxor är uteslutet än, tror jag kommer behöva köpa nya fast jag går ner de sista kilona med.. Får se) man börjar långsamt bli sitt gamla jag igen, dock med lite förändringar både kroppsligt och mentalt :) nu kommer snart moster Petra förbi på ett litet besök och sen ska jag och Andreas ära sprödbakad fisk med potatismos och remouladsås.. Gott!!!!
Och Adam ska få sig ett bad ikväll. Plu en ordentlig insmorning. Vår lille torris (läs även pissenisse, tror han kissar för mkt så han blir torr haha)..

Måste lägga alla paket under granen med ju.. De får nog också bli ikväll ;)

God onsdag på er!


Kommentarer
Postat av: nikki

Vad bra att han går upp så fint i vikt :-) ja det är helt galet hur fort tiden springer förbi! Kram

Svar: Ja det är skönt :) ja himla sjukt, man hinner inte alls med..
Malin Persson

2012-12-19 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0