En dag utan planer med mycket gjort ändå

Från att ha en dag utan planer blev denna måndag (Knattes BF=barnafödande dag) fylld med lite blandat. Upp imorse, frukost. Dammsög (blev riktigt svitt, inte lättare med "några x-kilo heller) plockade undan tvätt och annat som bara låg framme. Annie och Dominic skulle kommit förbi och sagt hej men blev ändrat så vi skulle ta en tur ner till den nyöppnade barn/baby butiken i stan. Så på med en massa kläder, var ju riktigt kallt idag. Blev mössa vantar och halsduk, men körde med gympadojjor och ankelstrumpor plus leggings (var lite drag om anklarna haha). Traskade ner och mötte upp Annie och Dominic, kollade affären, riktigt mysig. Mycket fina saker och trevlig personal. Fick den snylta en fika av Annie då jag inte hittade min plånbok innan jag skulle gå. Sket i den efter 10min febrilt letande, ni vet när man verkligen kollar ÖVER ALLT, förutom där den är såklart ;) störigt.
Blev en rågfralla med ost och korv. Dominic charmade alla och åt biffstroganoff med ris. Happy guy där!
In om Åhléns med innan vi traskade hem igen. Så blev en tur hemifrån på 3h. Väl hemma mös jag ner mig i mjukiskläder, tog lite frukt och kollade reklamen. Mest massa skit, men lite avslappnande läsning. Och så lyssnar jag på julmusik såklart;) längtar tills Andreas kommer hem och myser med mig. Blir till att värma ärtsoppan idag, var riktigt god minsann. Andreas kan han! Kanske pannkakor eller plättar efteråt. Får se...

Får se om Knatte tänker titta ut idag eller inte. Han/hon har ju 8h och 15min på sig ;)

Sötaste Dominicsen!!! Knattes första kusinvitamin, eller Knatte kommer bli hans första kusin.. Hur man nu vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0