Första gången på shoppingtur

Idag var det första gången Adam var ute och shoppade. Och på annandagen av alla dagar. Då alla är ute och shoppar på rea och för sina julklappspengar och presentkort. Vi kom iväg vid lunch, tog oss till netonnet, till lännerhems (som cervera) och Ikea. Och Adam sov sig genom hela turen. Sen kom Rickard, Jessica och Ebba hit. Vi gick en runda med barnvagnarna sen lagade Andreas helstekt kyckling i ugnen med potatis och jag fixade såsen. Riktigt gott och en mycket trevlig kväll;)

Sen kom mamma, Peter, Petra och sebbe in om innan de skulle se bio. Och eftersom min mamma är fööööör snäll så hade hon med sig en paket (som skulle varit min födelsedagspresent, fyller år i maj) men hon kunde inte hålla sig så jag fick den idag. En jättefin Gantkudde till vår lexington samling av sängkuddar. Så det nya tillskottet är den blåa kudden med stjärnan :) TUSEN TACK MAMMA. Du behöver inte köps så mkt till mig/oss. Vi gillar dig ändå;););) <3

Imorgon ska vi nog iväg en lite sväng till HM och Hollister. Skulle behövs byta storlekar på några klädesplagg. Sen kanske vi svänger in om cervera och handlar för mitt presentkort. Har även presentkort på cervera, ja HM med. Så får kanske användning av dem .

Sen ska Lisa komma på besök och på kvällen är jag bjuden på tjejkväll hos Maria med vin och ostar. Mumma.. Blir någon god ost för mig i alla fall.. Lite mindre vi och vindruvor (då vindruvor ger gaser i magen på bebisar, var tydligen det värsta man kunde äta).
Adam fick "freepass", han fick komma till tjejkvällen . Men vi får se om han är up for it imorgon.

Nu ska jag titta lite tv och mysa med min man innan Adam får för sig att vakna igen.

Kram från lilla mig


Kommentarer
Postat av: SIS

Tjusigt blev det ;)

2012-12-27 @ 11:03:46
Postat av: Mammi

Skit snyggt men det äör ju jag o sis som gjort allt :-) hihihi

2012-12-28 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0