Full rulle torsdag

Idag var vi bjudna på frukost hos faster Annie, Peter och Dominic.. Även bonus farmor Monica, faster Ellie och farbror Robert var med och frukosta. Lite efter lunch kom extra gammelmormor Birgit med jättefina kläder till Adam, Bertil var förkyld så han fick stanna hemma. Vi tog en timmes vila när Adam sov i eftermiddags, sen åkte jag ner till stan och lämnade tillbaks en amningsnapp (som jag inte behövde) och tog två amningskupor istället. Riktigt bra byte! Verkligen toppen med amningskupor. Rinner så himla mycket och i de vanliga bomullspadsen samlas en massa bakterier så hemma och vid amning får plastiläggen vara i...
När jag kom hem tog vi vagnen och promenerade till Ebba som fyller 1år idag. Men vi lämnade Adam i vagnen utanför, och gick snabbt in och sa hej till alla. Var så mkt barn och de har varit krassliga och någon var innu. Så vi ville inte utsätta Adam för det än.. Där fick Adam en till välkommen till världen present, av Sofie, Christian och Alice fick han en jättefin hamleys nalle och en body fån newbie. Sen fick han även en julklapp som får vänta ett par dagar till med att öppnas.

Förresten idag kräktes Adam en hel fontän.. Blev helt chockad så mycket det kom upp. Fick byta bodyn då hela ärmen var dyng blöt, fick byta lakanet i babykorgen och vända på madrassen så den kunde torka..

Sen la fotografen upp några bilder från fotograferingen i måndags.. Så himla fina de blev. Vår lilla prins, fast han bajsade, kissade och var vaken i princip hela tiden så blev där några bra bilder i alla fall... Lilla knytet<3

Längtar tills imorgon kväll, då är Andreas ledig i 9dagar. Som det alla mysas i vår lilla familj. Älskar mina pågar jättemycket.

Ska försöka skiva ihop en förlossningsberättelse imorgon.. Och sen dela med mig av den.. Så det kommer jag lovar;) håll ut ni som är intresserade ...


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina bilderna blev :)) <3

2012-12-20 @ 22:30:05
Postat av: Mormor/Mammi

Fin fina bilder o jätte fina presenter, tummen upp love you all 3

2012-12-21 @ 08:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0