Julby

Andreas bara skrattar och tycker jag är så söt för att jag har en julby ... Och även för att jag har en massa andra julsaker som kanske inte många andra i min ålder har ;) men jag tycker sånt är kul. Har sparar på mig lite genom åren :) tog även fram en jättesöt speldosa som man skruvar upp och så dansar två snögubbar på en isplätt och så spelas det musik för dem.. Riktigt stämningsfullt!
Detta är första gången min julby är uppe. Fick en för en massa år sedan, då mamma tyckte att såklart ska man ha en julby. Det måste man ju ha. Så jag och min syster Petra har vars en. Och det är minsann ganska mysigt. Se själva nedan.
Sen har jag ett dilemma med, skulle gärna vilja se julkalendern nu 07:15.. Men eftersom jag vaknar när Andreas får upp 05:20 och i princip inte sommaren fören 06-06:30 tänker jag minsann inte stiga upp och se den då.. Jag får helt enkelt se den 17:45 eller var det 18:45?! (Måste kolla upp det) så är det.. Eller så får jag se det på play.. Men det är lite tråkigt tycker jag..

Nej nu ska jag försöka somna om och få någon timmes sammanhängande sömn till..


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så fint nu saknas ju bara snön o lite granar mmmmmm

Svar: där är granar.. men inte snö dock.. borde fixa en ssådan bomull/vaddmatta att ha under..
Malin Persson

2012-12-03 @ 09:43:00
Postat av: Pappa

Väldigt fin julby, måste jag säga!

Svar: tackar tackar, ja den är stämningsfull..
Malin Persson

2012-12-03 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0