Juligt

Idag kom svärfar förbi med en fin julblomma och Stefan (Nina och Philip var lite förkylda så de fick stanna hemma) kom förbi med en jättefin pyjamas..

Jag gick ner till stan och fick de på kappahl att ta av ett larm på några pyjamasar som Adam fick för någon dag sedan. Och lämnade tillbaks mitt linne som jag skulle haft på nyår. Skönt att ha det avklarat. Men Gud vad kallt det var. De blåste som i i bomben, så de ven om öronen.

Väl hemma tog jag hand om mins nyinköpta skor. Smörjde in och impregnerade. Nu är de redo för användning.
Dammsugare så lilleman kom till ro.. Det har han haft lite svårt med.. Så skönt att han sover lite nu... Det behövde han. Jag ska försöka vila lite med. Så ska snart hoppa in i sängen..

Vi ska egentligen fira jul hos Ingrid och Bengt men får de om vädret tillåter.. Ser sådär ut.. Hoppas de inte snöar för mycket så vi kan köra till Anderslöv i någon timme :) mej nu kallar sängen.. Trevlig dan före dopparedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0