Lite nytt i rummet

Igår kunde jag inte hålla mig längre. Vi har inte bäddat spjälsängen innan då tanken är att Lill knatten ska sova i babykorgen de första månaderna.. Innan han/hon blir för stor. Men igår så bäddade jag spjälsängen och se så mycket mer klar och mysigt ut i rummet nu. Har en mobilarm med speldosa som jag hade när jag var liten. Men tänkte önska oss en fin mobil när han/hon kommit ut. Jag hade tyckt det var fint med en i trä eller virkade små söta djur/figurer.. Något lite annorlunda.. Sen ligger de två babysitterna vi har under två badlakanset, ser inte så fint ut. Men jag vill inte att vår katt ska ligga i dem så de ska bli håriga och smutsiga. Orkar inte tvätta dem igen ;) men är ändå ganska nöjd med lillens rum. Utav det vi haft att jobba med är jag jättenöjd. Speciellt när man inte vet könet heller..


Kommentarer
Postat av: sofiahivall

va mysigt!! förstår ni längtar nu!! =)

2012-12-05 @ 14:09:21
URL: http://sofiahivall.blogg.se
Postat av: mammi/o snart mormor

Fint som snus blev det hade gärna hoppat i o sovit i den sängen...hihih

2012-12-06 @ 08:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0