Lördag med besök

Idag har det varit full rulle. Faster Annie och Peter plus kusin Dominic och sen kom min kusin Andreas och Alexandra och sa hej. Där emellan har vi hunnit med att tvätta, plocka undan och Andreas tog en tur i ösregnet med Adam i vagnen.. Då hoppade jag in i duschen, skönt! Man svettas ju som in i bomben när man ammar (eller jag svettas ganska mkt i vanliga fall med ju svårt att "tell the difference"). Adam fick jättefina kläder och gossedjur idag igen .. Av faster Annie, Peter och kusin Dominic fick han Skummis (den gröna gose filuren) en body och strumpor, av Andreas och Alexandra fick han två bodysar och en hamleys nalle. Imorgon kommer nog mormor Helen och Peter hit och hälsar på och vi ska köpa en sån man gör isbitar i. Jag slänger en massa bröstmjölk som jag pumpar ut då vi inte hinner använda det. För mina bröst överproducerar mjölk, så måste tömmas med handpump och tur lillen suger på bra.. Men min kropp tror nog att jag fått tvillingar ;) bilderna är på mig 8dagar efter Adams födelse, lite har hänt iaf...

Och slänger även in en bild på vår älskade skatt. Finaste knatten i världen! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är sååååååååå söt det lilla miraklet, vilka fina saker han fått, ses i em. Love you

2012-12-16 @ 08:22:50
Postat av: Sara

Vilken söööötnos!! :)

2012-12-16 @ 10:53:29
Postat av: Josefine

Lille knatte ❤️ jättefin!

2012-12-17 @ 22:08:52
Postat av: Cornelia

Å vilken söt bebbe! Du vet att bröstmjölken kan frysas.

Svar: Tack , ja han är för go.. Tack för tipset, har köpte så vi kan frysa in mjölken nu. Hade ingen sådan isbitsgörare hemma.. Men nu så..
Malin Persson

2012-12-18 @ 19:11:45
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0