Luciadagen

Idag har vi varit på BVC , första besöket . När vi åkte gem vägde Adam 3380 (vikt vid födsel 3555), idag 3 dagar senare vägde Adam hela 3600g. Stor kille, skönt när man får det lite bekräftat att han får i sig vad han ska :) känns tryggt. Har även fixat julgran idag, hämtat 2 paket. Andreas fick ett från jobb, årets julklapp .. En riktigt fin och mysig filt med får på, och jag och Adam fick paket från USA. Mina var också julklappar men öppnade dem i förtid ;) kunde inte hålla mig. Sen fick Adam en jättefin body av mammas arbetskamrat (ink familj). Vi gick ner och handlade en julgran och fixade med och boka fotografering av vår lilla gosse. Fick hem papper från Skatteverket idag ang namn så vi ska fylla i Adams namn och skicka in.. Sen måste vi prata med försäkringsnissen imorgon ang försäkring på Adam. Men man drar sig för det då de är sånna jobbiga rådgivare/försäljningsaktiga folk.. Men imorgon måste vi. Sen är allt fixat.. (Måste börja tänka på dop nu med ju, tiden springer iväg så snart är vi där med). Här kommer lite bilder från idag.. Nu ska jag släcka ögonen och förhoppningsvis sova någon timme.

If u read this Katie , I'm really sorry for opening the Christmasgifts.. But i could'nt wait, I just couldnt... Thank u so very much for everything. All the things for Adam are super cute and the Christmas outfit will be worn on Christmas eve! The photo of the boys are amazing! It's on my sideboard in our bedroom amongst my other frames pictures.. I will send u an email too!! Thanks again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0