Mer besök mer paket mer fika

Idag har mamma/mormor, Peter, Petra och Ingrid plus farmor och bonus Leif varit och hälsat på. Såklart fick Adam en massa fina saker. Av Ingrid och Bengt fick han pyjamasar, en body med leoparder på och en leoparddräckt och en supersöt mjuk kaninunge. Av mamma/mormor och Peter fick Adam en juloutfit plus en nyårsoutfit.. Blir lite torktumling på dem.. Iaf juldräckten :) Han kommer bli en söt nisse. Och sist fick han även bokstäver att ha på dörren . Av moster Petra fick Adam en söt mössa med sitt namn på.. Tvättmaskinen går i ett eftersom alla kläder måste tvättas innan användning.. Och Andreas är mkt glad över att jag önskade mig en torktumlare i födelsedagspresent .. Den är guld värd när man har småbarn. Det har han med förstått nu;)

Haft en gnällig kille hela eftermiddagen.. Adam sov som en stock från 9-12:30 sen kom han inte till ro fören vid 18 och då endast som han var i våran famn.. Så fort vi la ner honom (detta gäller hela eftermiddagen) så vaknade han och blev ledsen.. Tillsist kom han till ro och har nu sovit i 3,5h.. Får se hur natten blir.. Jag är trött och borde ha vilat innan men inte hunnit (jag vet dålig ursäkt, jag kunde skitit i annat och vilat istället ) men men så är det. Imorgon ska Adam fotograferas, hoppas han är på humör för det. Och vi ska vara med på något foto med. Ska bli kul. Därför hann jag inte sova, för jag behövde duscha och platta håret ikv så de är ok till imorgon;) nu har Andreas och jag ätit julmat och vi avslutade med ris a la Malta nu på kvällskvisten. Mätt och allt var mycket gott. Andreas håller på och pjallar ! Vi skulle värma potatismoset till dagens middag, jag sa sätt in hela kastrullen i ugnen men tänk på att ta ut dem med grytlappar. Och vad gör Andreas sen utan att tänka, JO tar i grytan utan grytlappar och bränner sönder hela handen... Så inga blöjbyten för hans del nu. Blir ett lass för mig nu kan man säga.. Ett lass med lass;)
Här kommer lite bilder på dagens gåvor. Och lovar att dela med mig av en förlossningsberättelse sen med.. Kommer jag lovar..
Imorgon är det en vecka till julaftons mysigt, jag längtar!

Sen fixade jag en skylt till Adam med :) får se var den ska hänga .. Är lite så anti att ha dem på vagnen.. Alla är vi olika, men vem vet den kanske hamnar där ändå.. Annars blir det på hand rum kanske..


Kommentarer
Postat av: Mormor/Mammi

Tack för fikastunden o mys med lilla Adam goding. Hoppas att du/ni gillade kläderna. Ha en mysig dag Love you all 3

2012-12-17 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0