Mer fina saker

I förmiddags kom min morbror Håkan och moster Ulla på besök. De hade med sig en massa fina saker. Adam fick två pyjamasar, en body, en liten silverram, en söt kanin och lite gummi/plastfiskar att ha i badet:) var självklart med fiskar då gammelmorbror Håkan har en massa fiskar och föder upp fiskar hemma.. Sitter och väntar på att Adam ska vakna.. Annars ska jag nog väcka honom snart.. Nu har han sovit länge.. Jag har hunnit med att dammsuga, tvättat och tömt diskmaskinen.. Skönt när man hinner med lite.. Tänkte vila i eftermiddag med Adam.. Behöver nog det..

Skriver ett till inlägg senare.. Ikv ska Andres och jag mysa och slå in julklappar och snacka om dop till lillen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0