Ny fin header

Idag fick jag tid till att uppdatera min header (den med bilder överst på bloggen) och ändrade texten under bilden på mig ute i kanten. Nu känns den mer up to date. Blev minsann nöjd med headern. En mycket fin kille som pryder den, världens finaste om ni frågar mig :) jag har ju de två finaste killarna..

Denna söndag har bara varit hemmafix och mys. Jag har gått igenom och organiserat Adams kläder. Flyttat runt lite i hans rum. Mkt nöjd med resultatet. Känns mer praktiskt nu.

Nej hinner inte skiva mer. Imorgon är det sista dagen på detta året. Det är sjukt. Adam skriker och vi måste få honom till att sovs. Han är övertrött, samma varje kväll.. Andreas gör ett fantastiskt jobb just nu. Snart får jag ta över..


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin fint!! Sötaste Adam! Ses imorgon <3

2012-12-31 @ 00:33:14
Postat av: Lisa

Så fint det blev :)
Gott nytt år! <3

2012-12-31 @ 15:16:30
Postat av: Anneli

Fint! :)

2013-01-01 @ 15:54:05
URL: http://vardagssaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0