Vad hände med texten?

Ja till inlägget under fanns det en text. Men på något konstigt vis laddades bara bilderna upp.

Vi var i alla fall på emporia idag, min syster och jag. Min älskade Andreas tyckte jag behövde det och jag fick köpa mig vilka skor jag ville. Hittade de fina ridskorna/kängorna nedan ;) mycket nöjd. Handlade även två amningslinnen, två amningsbh:ar, ett par tjockare leggings, fick en t-shirt av syrran och så hittar jag ett linne jag tänkte ha till nyår, men nope de får vi lämna tbx. Var inte alls snyggt på...

Ikv har pappa varit här och Petra plus sebbe.. Vi åt supergod mat som Andreas fixade, och öppnade varandras julklappar så pappa ska jobba på julafton.. Jag fick två jättefina ittala ljuslycktor som jag önskar mig. En röd och en gul :):):)

Adam fick två jättebra leksaker av märket lamaze, det är ett amerikanskt märke som gör leksaker med pedagogiska grunder.. De ska stärka barnens olika sinnen och utmana dem. De prasslar, skakar, plingar ..
Precis innan pappa kom så hälsade Erika och Patrik på en snabb sväng, de hade köpte de fina kläderna ni ser i inlägget under.. Tack ! :)
Nu ska jag plocka undan det sista och gå och mysa med mina favorit älsklings pågar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0