Väntan

Ja vi väntar och väntar och får se om något händer idag eller imorgon. Slemproppen har iaf gått imorse, haft mens/ryggsmärta/värkar vad det nu är. Vad vet jag haha, sen kl 03:16 imorse. Får se om detta nu leder till något. Hoppas och känns lite som det borde göra det iaf. Eftersom jag inte känt något sånt här innan.. Men kan ju avta med.. Får se, just nu fördriver vi bara tiden. Andreas kunde inte koncentrera sig på jobb så han körde hem. Hoppas något händer nu inom 1-2 dagar iaf.. Pratat lite med BB i Ystad, så ja inte mer än som vad man redan vet. Försöka vila, äta, ta någon Alvedon och vänta på att värkarna ska tillta i styrka och vara täta (tätare).

Ja det var väl det egentligen.. Jag fick Peter att köra mig till tandläkaren imorse och så hämtade pappa mig. Ville inte cykla eller gå så pass långt när jag hade ont ganska ofta ändå och har inte satt på mina vinterdäck på bilen än. Väl hemma kände jag mig stressad, tänk om vi måste åka iväg idag någon gång (eftermiddag/kväll/natt) då vill jag "allt" ska vara i ordning. Så jag dammsög hela huset, dammtorkat lite, hoppade in i duschen och fick plattar håret. Så nu är jag redo haha.

Nej men en uppdatering kommer senare antar jag :) njuter av det mysigt vinterlandskap vi fått idag..


Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande!! :) Emil kanske prickade rätt när han gissade den sjunde , vem vet ;) vi väntar spänt iaf 😃<3

Svar: jadu det gjorde han minsann.. blev den 7 ju :)
Malin Persson

2012-12-06 @ 16:13:21
Postat av: Anneli

Spännande nära nu då :)

2012-12-07 @ 13:31:40
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Postat av: blivande mormor

Längtar efter ditt samtal.....älskar dig min goe tösabid <3

2012-12-07 @ 18:03:43
Postat av: Johanna - Mamma till Lilly, född i v.35

Spännande! :)

2012-12-07 @ 22:34:34
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0