Ännu en härlig dag, med tråkväder

Sovit ganska gott inatt, vaknade tyvärr av en riktigt obehaglig halsbränna flera gånger. Så fick sluta kämpa emot och fick ta mig en losec. Sen blev det lite bättre, och högläge på huvudet med såklart.

Åt frukost, tömt diskmaskinen, tvättar sängkläder (naaajs med torktumlare, makes it so much easier), gått igenom ni garderob och lagt in lite saker på loppis på Facebook. Synd med vissa saker som bara hänger och skräpar. Bättre någon annan kan ha glädje för det.
Ringde och pratade med försäkringskassan, fick svar på en massa frågor angående Föräldrapenning/mammaledighet. Riktigt trevlig kvinna jag fick prata med. Fick lite tips :)
Andra tips får jag få av alla våra söta vänner som är hemma med sina änglar :) för det är minsann ett hav fullt med olika sätt att göra, ändra. Men så är det ju alltid med nya saker man står inför. Om någon månad kommer jag nog vara superinsatt, värsta proffset! Kan ju hoppas iaf ;)

Längtar efter lunch, vilket är alldeles snart. Så ska jag värma pannkakor med sylt. I like!!!
Ska duscha och göra mig lite i ordning med. För som sagt kommer det ju n larmkille vid 13, och tyvärr ska jan vara här i 2 hela timmar :/ lång tid. Jag får underhålla mig själv med att förbereda maten inför ikväll kanske.. Bakpotatis. Andreas ska ja baconröra jag älskar bakpotatis med creme fraîche, räkor, fiskägg, rödlök salt och peppar. GOTT, kan man mer än älska mat;)

Nej nu ska jag duscha sen är det pannkaks dags!
Trevlig onsdag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0