Detta blev en riktigt bra dag helt plötsligt!

Gick upp, sovit förvånansvärt gott. Alltså inte så mycket nattliga toalettbesök, inte så mycket djupa drömmar och mer än 2-3 timmars sömnig rad :) gott!
Konstigt nog är jag ändå slö och trött denna förmiddag. Men det kan man klara av.
Kom upp, gjorde mig klar, ser Monica Andreas pappas fru komma promenerandes utanför huset och vinkar. Hon kommer in om och säger hej. Så nästa vecka är det en frukost dejt bestämd :) jag äter frukost, plattar mitt hår (kommer inte ihåg när jag gjorde det ordentligt sist), fick en sådan julkänsla. Så jag koppla in datorn i stereon och lyssnar på alla mina jullåtar. Så himla mysigt! Det fick mig på bra humör idag! Var till och med lite kul att dammtorka (ska inte ta i för mycket, ÄR INTE kul att dammtorka, men kändes som det gick liiiite fortare än vanligt). Städade toaletten och nu sitter jag i soffan igen. Myser och sjunger med i min go'a julbitar.
Så ringde mamma, hon ska hämta mig om 1 timme så bär det av ner till stan för lunch, sen ska jag skriva de sista julkorten ute på hennes jobb, och sen ska min bil förhoppningsvis vara klar för hämtning.

Sen kommer min älskling hem och vi ska BARA mysa idag .. Längtar efter knatte varje dag som går nu. Det var ett par i vår föräldragrupp som fick sitt mirakel igår och kanske där är fler som fått, vem vet. Har inte kontakt (ja ni vet, vänner på Facebook iaf haha) med mer än 2par. Knatte får max vara kvar en vecka tycker jag. Sen kan han/hon komma ut! Då räcker det..

Borde kanske åka in om affären med när jag hämtat bilen, har igen mjölk oj inget bröd :S och det håller inte måttet.

Här är Knattes rum, som än så länge är inrett såhär :) (har såklart ett överdrag till skötbordsdynan som är med röd kant med) haha så ni inte tar för givet att det är en pojke ni vet;)

Nej nu får jag ta lite blåbärssoppa (dricker nog en halv liter varje dag) och sminka mig så jag inte ska stressa fram tills mamma kommer.

Trevlig fredag och helg alla glada där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0