Emil och Maria

Hemkomna efter en väldigt trevlig eftermiddag hos Emil och Maria. De hade skapar riktig julstämning med julmusik, tända ljus, lite äpple och höst dekorationer. Alla kakor vad julinspirerat (vilket passade utmärkt då jag redan var i julstämning idag med pynt och allt), vi fick vanilj/saffransbullekaka, pepparkakor, polkagriskäppar, polkagrisbiscotti, clementiner, pepparkak/lingoncheesecake plus julmust och saft. Allt var toppen gott :)

Tyvärr har jag inga bilder, det är lite dåligt. Det måste jag verkligen säga.

Nu sitter i och väntar på vår hjortstek i ugnen, blir svamprisotton sen igår till. Jag är hungrig men måste hålla mig 50min till. Men svälter nog inte;) har ett kilo eller två extra att ta av (minst).

Sen är det Solsidan ikv.

Började skypa med Cattis men var så dålig täckning så vi såg varandra lite och uppfattade några ord. Sen fick det bli lite chatt istället. Längtar tills hon kommer hem nu :) då är det babymys på schemat !!

En gammal bild på mig och Catrin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0