En dag med Anna

Bäddade vaggan (babykorgen) till Knatte, åt frukost, gjorde mig klar, åkte och hämtade Anna. Ner till stan, köpte min reservdel som gick isönder igår och hämtade ut allergipiller. Vi köpte även med oss sallader hem. Snackade lite, åt goda sallader, snackade lite till och bakade hallongrottor. Men vi ville förnya dem lite så vi gjorde egna påhitt --> jordnötssmörsgrottor och nutellagrottor :) de blev riktigt goda! Vi var ju tvungna att smaka... Sen körde Anna hem och hämtade Petra på vägen också. Hon hade slutat på jobb. Stannade till på citygross innan Anna blev avsläppt.

I fick ätit rester och så kom en larm nisse förbi och sålde larm. Så ja, varför inte. Vi slog till. Det hade vi snackat om ett tag, sen det var inbrott hos grannen. Fick rabatt med då de hade en pågående kampanj nu. Så nu är det avbockat på listan.

Fick satt oss ner, skrivit samman de vi ska skicka julkort till (så jag kan skriva dem nu innan, så de bara är att skicka). , och skrev ner vad vi ska köpa till Andreas släkt i julklappar. Min släkt är redan klara. Så känns skönt.

Kollar på halv 8 hos mig, ska nog ta en macka och en frukt. Sen är det FOTBOLL IKV :) det är kul. Äntligen något att se på tv en kväll..

Här har vi korgen och våra goda kakor , en bild på mig från idag och en katt som myser hos sin plastpappa Andy


Kommentarer
Postat av: Cattis

Så himla fin du är hjärtat!!! Om en månad kommer jag hem till dig and you better be home ;) Ingen är gladare än jag att Knatte inte tittat ut än men för din skull så hoppas jag verkligen att hon/han gör det snart... Ååååhh vad jag längtar efter er, tokigt mycket kärlek och styrkekramar <3 love u!

Svar: tack tack snäckan!! är kul att följa dig på er resa.. mebn som sag snart dags att komma hem!!! <3
Malin Persson

2012-11-19 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0