Fassans dag idag

Haft en riktigt härlig, givande förmiddag än så länge. Låg på spikmattan innan jag lämnade sängen. Upp, åt god frukost. Vi har numera ändrat vår personliga bulleverans. Innan fick vi 2 vanliga frallor och två ostfrallor. Men sen min halsbränna så funkar inte ostfrallorna så bra längre. Så idag och helgerna framöver är det ett gott nybakat franskbröd som intas istället. Vilken svärfar man har, bortskämda med nybakat bröd varje lör och söndag :) vi klagar inte.. Sen såg vi ensam hemma 2, riktigt bra. Som man skrattar. Älskar de filmerna.. Och så får man extra mycket längtan efter jul. Jag bara älskar julen... All mysig musik och pynt. Saknar USA lite extra då, med alla deras dekorationer och traditioner. Allt är så mycket mer och större. Vilket ger lite extra feeling. Nu har jag duschat, rakat mig, noppat ögonbrynen, ska fylla på färgen på naglarna. Ätit lite frukt och en macka precis, med lite blåbärssoppa. Så nu håller jag mig väl en timme eller 2 ;)

Ska till Andreas mormor på en snackestund innan vi ska vara hos pappa och fira fars dag kl halv 4. Blir tacos så är inte helt fel.
Solen skiner och denna dag blev helt plötsligt riktigt fin. Var då grått och trist innan. Duggade och var inte så inbjudande.

Nu ska jag fortsätta heja på gubben som spelar Super Mario på Super Nintendo. Vi har Super Nintendo race denna helgen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0