Flitiga A och M

Idag har vi varit riktigt flitiga, mest Andreas får man nog ändå säga. Han har tvättat forden och min bil, dammsugat dem och allt. Bytat till vinterdäck på forden och skrubbat sommardäcken och fäljarna med tandborste (alltså noga). Jag har fixat här inne (alldeles för kallt för mig att vara ute). Dammsugat, tvättar, tömt diskmaskinen, ändrat om lite i sovrummet, (platsen ändrades på lite dekorationer) inget stort. Vilade lite innan också, kom till att må illa.. Konstigt.
Så jag har mest gått och plockat lite här inne. Så här ser fint ut :)

Mamma och Peter är och ser bio nu. Och efter bio bjöd de in sig själv på mat, tog med råvaror som jag ska tillreda. Så jag ska hoppa in i badrummet och fräscha till mig snart.

Dagen har varit lång på något vis. Känns som vi fått gjort så mycket och ändå tagit det lugnt och dagen är fortfarande ung;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0