Fredag, efterlängtade fredag

Varit full rulle sen klockan ringde imorse. Upp vid 08.00, slog in två paket som mamma ska lämna på mitt jobb nästa vecka igen, fixade lite här hemma och stack sen till statoil och handlade bullar. Hem till Anna på go´ frukost. Vidare till Mc Donalds för att möta mamma och Jonny för en cheeseburgare (bara för det är min favvis) och en lite glass, konstigt att man BARA SKA HA, fast man är mätt. Men som sagt efter Knatte är ute då ska de minsann inte vräkas in en massa skit, såklart till jul och så men sen efter jul/nyår är det hårda pix!
 
Hann med att handla på ICA i stan innan parkeringen gick ut. Skönt! Då sparade jag mig en körning till ICA Maxi.
 
Känner mig helt slut, mätt och slö. Skulle lätt kunna somna i soffan. Men nope, det är jag för envis för. Ska nog baka muffins istället ;)
 
Måste ju dela med mig av en händelse till. Igår fick jag gå på hemma spa. Andreas fixade med mina fötter. Fotbad, scrubbing och insmorning! Verkligen lyx på mina svullna stackars fötter.
Och eftersom vii nte har en balja så får vi låna Knattes balja! Funkar toppen ;)
 
Känns lite så konstigt att inte boka upp så mycket. Svårt att planera liksom. Folk frågar: Vad händer till helgen. Jag svarar, hmm typ inget bestämt. Vilket är j'vligt skönt samtidigt som det är klart mysigt att göra lite. Men de senaste två helgerna har det knappt varit något planerat och ändå så har det varit fullt ös när helgen väl börjat. Och ganska skönt att ta det lite lugnt, ta dagarna som de kommer. Det kommer vara fullt ös när bebisen bestämmer sig för att titta ut. Det är julskyltning på söndag, så då får man väl traska ner till stan en liten sväng. Annars ska jag kanske bara julpynta lite. Och fixa lite smått hemma.
 
Nej nu kallar muffinsarna, ska bli chokladmuffinsar med apelsinfrosting!!! LITE JULIGT IAF ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0