Freitag und wochenende!!! Whiiooo

Denna dag har bara flugit iväg. Frulle/fika med Anna och Maria i stan. Fixade lite ärenden. Riktigt trevligt, fick även kolla på Maria och Emils fina lägenhet. Väl hemma började jag med kvällens gryta. Blev ändå helt okej. Smakat av den nu. Är nöjd :) blir ris och sallad till. Som efterrätt står det chokladmousse på menyn med hallon och blåbär.. Blir nog gott det med. Och så fick jag köpt en Tommy och Jerry lördags (fast det är fredag) påse till Phillip :) hoppas han blir glad. Imorgon är det källsortering på schemat, frulle hos pappa och sen får vi se vad vi gör med dagen. Om vi vill kan vi få mat hos mamma. Helgrillad kyckling i ugn, potatis sås och allt därtill. Låter ju INTE fel.. Får se om vi rallar dit imorgon. Söndag är det go'fika hos svärmor och leffe. Så denna helg lär nog gå den med :) riktigt ruggigt, regnigt, rått och grått väder idag.. Blåste halv orkan med.. Tur jag kunde hålla mig inne mesta delen av dagen. Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0