Frisören- CHECK

Renbäddat sängen, tvättat handdukar, hade det mycket trevligt hos Ingrid och Bengt. Fick god lunch, lax med hollandaisesås och potatis, sen chokladmousse till dessert. Snacka om att man var mätt efteråt.

Sen fick jag äntligen komma till Emelie så hon fick fixat mitt hår. Soooom jag längtat, som ni alla redan vet som läser bloggen haha. Ett jävla tjatande Malin ;) Emelie började kapa av en massa hår, la två lager/skikt med färg, mörkare under och ett lager med mitt egna hår (la bara lite glans i det) och en lite ljusare brun på toppen. Så tre lager av olika färger :)

Blev riktigt nöjd. Skönt med kortare och framför allt TUNNARE. Så lättare och skönare att ta hand om och vårda.
Kul med lite förändring, eller ja blev ju ändå ganska stor kanske . Ljushårig och längre till kort och brunt :)

Lagade en massa pannkakor när jag kom hem. Blev riktigt mumsiga.

Fick sen sålt en jacka idag. Försöker bli av med lite kläder och annat. Man har ju en massa skit. Alldeles för mycket jackor och skor. Så la ut några jackor som inte riktigt sitter så skönt på mig. Fast tog emot, älskar två av dem. Men sitter de inte bekvämt så skräpar dem bara i garderoben ändå. Så man kan ju samla in lite pengar istället .. Inte fel det heller...

Nu myser vi framför tv:n och knatte är välkommen NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0