Frisören om 1 1/2 vecka

Har bestämt mig tror jag för att klippa page, ska dock vara så att jag precis kan sätta det i en hårsnodd. I alla fall nu när bebisen kommer. Håret ska kortas av, och tunnas ut (är extremt tjockt nu, föööör tjockt) och så ska jag lägga slingor. Har inte riktigt bestämt färg på slingorna dock. Tror på en ljusbrun och en mörkare. Nu till höst och vinter .. Detta var sist det var kort, precis innan jag flyttade till USA. Något liknande tror jag det blir, inte riktigt så mörkt men liknande i alla fall.. Sen blonda tjejen, gillade hennes frisyr.. Så ja spännande, hoppas inte knatte tittar ut innan den 20nov.. För när ska jag få tid till att gå till frisören om jag inte hinner innan.. Är i behov av klippning.. Så han/hon får minsann hålla såg där inte ett litet tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0