JUL i stugan

Har fått Andreas till att plocka ner alla julpynt. Går igenom allt, så himla mysigt. Längtar ännu mer till Knatte och jul nu. Ska fixa adventsljusen, 4 block ljus och silvrigt.. Blir bild på den sen med :) men inte påbörjad än. Så ska adventsstjärnorna och stakarna fram så de kan sättas upp nu i veckan (eller ja till helgen om jag kan hållning mig så längre).
Nej nu är pausen slut och jag ska dyka ner i pyntet igen. Kanske ska ta en eller två pepparkakor med mig som sällskap, inte alls fel faktiskt ;)
Och måste ju också nämna hur förbaskat god risotton blev som jag gjorde igår. Hög klass på den säger jag bara! Fy för! Smaskens..

Idag blev vi också bjudna på fika hos Maria och Emil, ska bli kul att de hur deras lägenhet artat sig sen sist. Har hänt mer enligt bilder så ska bli kul att se hur fint det blivit.

Ha en mysig söndag. Så kommer det en bild på adventsljusen sen;)

Tack för kommentaren Johanna :) sitter vid telefonen så kan inte svara på kommentaren så. Så gör det här :) ja snart snart är det dags. Känns som han/hon aldrig kommer titta ut, men för varje dag som går så vet man ändå att det är en dag närmre. Och eran Lilly är då himla söt. Vi får de om i själv får en Lilly. Det är också vårt namn som står högt på toppen.


Kommentarer
Postat av: Kusin Martina

Lilly efter farmor? :)

2012-11-26 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0