Julshopping deluxe

HELT SLUT I BENEN! Värker i fötterna .. Puh, jag är inte gjort för att släpa runt på över 70 kilo!! Men jag är riktigt nöjd med dagen. Julklappar inhandlade till Andreas mamma, Leif, Annie, Peter, hans småsyskon Ellie och Robert. Fick köpt en paket till Alice som fyller 1 snart. Och sen handlade Andreas lite till sig själv, en kostym, väst och en piké tröja från Hollister.
Han köpte även en parfym till sig själv, också från Hollister. Men väl hemma blir det en stor besvikelse som fyller huset. Han har råkat ta tjej versionen av den parfym han skulle ha (samma namn på både tjej och kille). Så nu fick jag en ny parfym :) jag klagar inte. Men tycker faktiskt lite synd om honom. Han blev ju så besviken. Han skulle ha den på sig ikväll:/ aja. Vi får kanske åka in och fixa den innan i ska bort ikv, eller imorgon...

Nu har han bara mig kvar att lösa ;) men det får han klara utan mig dessvärre.
Så himla skönt att ha allt klart. Eftersom Knatte kan välja att titta ut när som. Så man inte ska ha en massa klydd sen nära inpå jul. Och känna sig tvungen att gå ut och shoppa klappar.

En smårolig sak: vi är 6par i vår föräldragrupp. 3 av dem är just nu tillsammans på bb i Ystad. Två har fått pojkar och ett par har fått en flicka. Komiskt att de allihopa är där tillsammans. Vi andra tre par har barnafödande på datum mellan 2-4dec. Så vi får se om vi ses där då;) andra halvan av gruppen liksom.

Nu ska ja ta lite blåbärssoppa och ta det lite lugnt. Kl halv 7 är vi bjudna på tacos hos Anna och Björn. Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0