Känner mig duktig!

Jag har bara kastat (inte bokstavlig ) alla saker vi fått i garderoberna. Utan någon som helst organisation och utan planering. Men funkar inte nu när det ramlar in mer och mer. Är fullt! Kände ett starkt behov av att organisera om lite, och gå igenom allt. Garderobs dörrarna skrek på mig, snälla vi orkar inte hålla imot alla baby saker längre ;) hehe, eller nått liknande ... Har fått låna en massa som jag och syrran hade när vi var små, fått av andra vars barn är stora nu. Så en massa filtar, handdukar, lakan, påslakanset osv.. Jättesnällt, uppskattas verkligen. Men som sagt, var tvungen att vika fint och planera om lite i garderoberna.. När skulle jag nu orka det?? Det var den stora frågan.. Så tvingade jag mig till det idag. Då det måste bli gjort före eller senare. Och ja helst innan bebben tänker titta ut. Så allt är genomgått, omorganiserat och bättre planerat. Jag är mycket nöjd för idag. Nu ska Andreas och jag bara hjälpas åt och bestämma lite i de garderoberna vi har. Vi måste nog också krympa våra klädutrymmen lite också. Inte ha 3 lådor med kalsonger och strumpor var haha ;) lite att ta i kanske, speciellt när man inte använder hälften.. Men att sprida ut sig är man förbannat bra på.. Why not liksom ;) tvättar även lite plastade frottélakan och handdukar. Har dammsugat och diskar undan allt i diskhon. Ska snart hoppa in i badrummet och göra mig lite i ordning. För kusin Andreas kommer på lunchbesök om 1timme. Han är ju sjukskriven så vi tyckte att vi kunde hålla varandra sällskap såhär en tisdags eftermiddag. Senare i eftermiddag är det dags för en snabb tur till socialstyrelsen. Eftersom Andreas och jag inte är gifta så måste han och jag svara på någon fråga och signera papper på att det är han som är pappa till bebben. Lite tramsigt, men så är det. Kanske inte att skriva på men att man blir lite smått utfrågad om det verkligen stämmer osv.. Aja, går nog snabbt då kan i släppa det fort. Blir hemlagade hamburgare till middag idag. Mums, det ser vi fram emot. Ha en fin tisdag alla. Så hörs vi kanske imorgon.. Who knows, only time will tell:) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0