Knäck och matverkstad

Så fick gjort det mesta på min lista. Gjorde supergoda knäck med mandel och flingesalt. De hårdnade och jag blev riktigt glad. Andra gången i mitt liv jag gjorde knäck och dessa blev lyckade. Så nu vet jag hur man gör tills nästa gång. Jag skippade dammtorkningen idag, den får vänta tills imorgon. Men gjorde klar köttfärssåsen imorse, så det är bara att värma upp och koka spagettin. Snart kommer Birgit och Bertil på kakor och när Andreas kommer hem vankas det middag. Ska snart slänga på mig lite smink och platta till håret lite. 
 
imorse fick ytterligare ett par från föräldragruppen sin bebis, flicka. Så nu är det bara vi och ett par till kvar. Jag känner mer idag än innan. Har svårare att vända mig i sängen och resa mig upp ur sängen. Känner att tungt tryck neråt, i bäckenet. Har känt mig konstig i magen och det känns annorlunda. Närmar sig, har lite små värkar i ryggslutet. Så spännande att se när det sätter igång. 
 
har också källsorterat, plockat undan. Lagade lunch till mig själv, blev vårrullar med pommes ;) gott. 
imorgon är det dags att powerwalka och dammtorka som sagt. allt för att bebisen också ska komma så snart som möjligt. Och den är det bra för mig att promenera med ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0