Mys lördag

Bjöd in oss själv på frukost hos Andreas pappa och Monica. Det är lyx det :) sen åkte vi hem och fick lastat allt som skulle källsorteras och ställt rätt lite i kallförrådet. Jag har plockat undan lite och vi åkte även in om maxi snabbt då Katt tappat två halsband på en dag (om hur nu ens det är möjligt??!! Knas katt) och fick inhandlat smör (som helt plötsligt tog slut igår, trodde vi hade mer). Väl hemma gjorde jag butterscotch cookies w/ white chocolate chips (werthers original/ mjuka kolor med vit choklad cookies).. Jag ville egentligen att de skulle blivit lite mer sega och lite tunnare. Men smaken räddar allt, de blev toppen smarriga. Andreas åt och delade med sig av lite njutningsljud, så antar att han med gillade dem ;) sen har vi spenderat resten av dagen i soffan och spelat Super Mario på Super Nintendo!!! Två glada, nostalgiska själar här! Riktigt kul.. Nu har jag kanske något att göra om jag blir uttråkad i veckorna :) jag fick nämligen veta IDAG att vi (Andreas) ägde ett sådant..

Ringde till mamma och sa att hon och Peter kunde komma till oss med bussen från Malmö och snacka/äta lite. Vi har varit hos dem så mycket nu den senaste tiden.. Så får de skjuts hem till alöv sen.

Nu ska jag snart hämta dem på hållplatsen. Här är mina cookies...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0