Nöjd med dagen!

Upp, åt frukost. Körde bilen till mekanikern. Jonny körde mig hem. Tömde diskmaskinen, dammsugade hela huset (noga), slog in pappas och Dominics julklappar, skrev alla (utom 3 st, måste köpa 3 till) julkort med adresser och frimärken. Källsorterat lite, tagit emot vinterdäck till forden. Har skalat potatisen, blandat ihop köttfärslimpan så allt är förberett till kvällens middag. Sitter och tar det lugnt i soffan. Har inte i ryggen:/ tungt nu, magen är stor. Knatte rör på sig hela tiden, vänder sig. Trycker med armar och ben. Känns som att han/hon vill ta sig ut genom magen. FEL HÅLL, lille söte. Fel håll :)
Ser fram emot nästa vecka. Blir en vecka full med planerade saker.
Måndag ska vi till barnmorskan, och jag tänkte ta mig till jobb med fika och hälsa på. På tisdag ska jag till frissan (jippi!!!), tänkte svänga in om Ingrid och snacka en stund innan också, onsdag inget än så längre (ska nog inte bestämma något heller!!) torsdag ska Lisa komma på besök på kvällen. Lördag bjudna på Alice 1års kalas.
Full rulle :) får se när knatte tänkte titta ut. Allt kan ju ändras på några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0