Socialen

Så då har vi fått vara hos socialstyrelsen och skrivit under ett par papper. Sen när Knatte tittar ut och alla papper blir inskickade, så kommer det stå att Andreas är pappa till bebisen och att vi har gemensam vårdnad om barnet. Var en trevlig dam vi hade på det korta mötet. Och var bättre än vad vi trott det skulle vara:) lite tramsigt med viss sådan här byråkrati och alla bestämmelser. Men man måste ju följa reglerna. Det var snabbt fixat, var hemma igen efter 20min.

Sen resten av kvällen har ägnats åt att fixa Andreas gamla iPhone 4 till mig. Med en massa synkroniseringar och fix. Tar lite tid, varför ska det gå på 5 röda.. Allt är fixat nu i alla fall. Tur min gubbe är duktig. Allt är sparat, är precis som det är min gamla telefon fast i en ny telefon;) me like.

Nu är det mys som gäller innan läggdags. Imorgon ska jag ta nya tag i garderoberna. Rensa lite i badrumsskåpet och träffa barnmorskan på seneftermiddagen.. Ska bli kul, se så allt är som det ska..

En bild på älskling och mig från babyshowern<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0