Stor sorteringen är äntligen färdig!

Drog mig hela förmiddagen för att ta tag i skåpsorteringen. Usch. Fyllde hela bordet med plastpåsar fulla av schampo, tvålar, balsam, body lotions, smink, plåster, rakhyvlar, parfym = u name it. Allt! Men fick tillsist gått igenom allt, omorganiserat och planerat i skåpen. Riktigt skönt nu i efterhand. Men tog ändå 1 1/2 timme. Väl värt det dock. På bilden nedan kan ni se att jag gjort mer plats till bebisens kläder/saker, står två tomma plastlådor, badrumsskåpet har en tom halva som jag sparat till vi kommer på något vettigt att fylla utrymmet med. Där de tre trådbackarna är har Andreas nu kalsonger och strumpor bara. Så där ska vi lägga fint så blir där ytterligare en låda till bebisen. Känner mig verkligen nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0