Titt ut!

Såhär sitter i princip alla mina linnen nu mera. Man känner sig verkligen super sexig och elegant ;) längtar till jag kan ha precis vilka kläder jag vill. Shoppa normalt ! Ska bli riktigt kul. Även fast man lär väl köpa mest till bebisen ändå. Så är det väl alltid när man blivit mamma.. :) rätta mig om jag har fel ... Idag är det dags för föräldrakurs, en barnmorska från BVC ska komma och prata och vi kan ställa frågor. Jag ska snart hoppa in i duschen och börja bli färdig.. Hoppas på att det slutar regna sen, jag tänkte nämligen gå ner till MVC. Vi får väl se. Vädret är minsann inte toppen idag. Kallt, blåsigt, regnigt. Riktigt ruggigt.
JULKLAPPAR:
Mamma: done
Pappa: done
Andreas: done
Petra: not done
That's all :) nu måste jag bara skriva lite önskelistor till de som vill ha.. Det är jobbigt.. Det får bli en annan dag ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjockis!

Svar: javisst, och tjockare blir det..
Malin Persson

2012-11-02 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0