Tjocksmock!

Jag känner mig otymplig, ofräsh och osexig! Stor är namnet. Har växt som in i hundan den senaste veckan, eller magen om man ska vara helt korrekt. Har gått upp 17kilo nu cirka. Usch tänk om man ska behöva gå över utsatt tid. Hur ska man orka det..??!! Nej knatte se till att komma ut snart. Typ nu kanske? Så gör du både mamma och pappa glada! Är 3 veckor kvar nu, men tänk, det kan alltså bli hela 5 veckor till. Usch nej, hujeda mig! Det vill vi verkligen INTE.

Jag hade tänkt att jag skulle baka hallongrottor idag. Men var för spänd på att börja med pysslet till Dominics julklapp. Så började direkt efter frukosten med det. Till lunch åkte jag och lunchade med mamma och en snabbis in om Ö&B. Hemma igen så skulle jag fixa det sista på paketen. Men när jag har super lite kvar, typ sådär yttepytte lite kvar så gick en del av mina verktyg i sönder. Så typiskt. Imorgon får jag ner och köpa reservdelen. Den får vänta med att bli klart tills imorgon.
Hallongrottorna får också bli imorgon :) de kan man ju frysa in med. Så är här lite att bjuda med till kaffet eller saften när folk kommer och hälsar på när lillen kommit ut.

Tvättar också. Skönt att få det gjort. Ku är klockan halv 4 och jag ska börja med maten om 45minuter. Ska nog kolla lite på tv nu. Och ta det lite lugnt. Känner att kroppen säger ifrån. Värker och ömmar lite över allt. Borde duscha med, men det får vänta tills Andreas kommit hem så han kan duscha efter mig så jag slipper skrapa duschväggarna. Det är minsann för jobbigt nu. Får en massa sammandragningar, blir helt anfådd. Blir helt enkelt lite för mycket akrobatik på en gång.

Ja bildtexten säger väl sitt egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0