Torsdag helt enkelt

Satt klockan på 7:30 imorse. Fixade frukost och plockade undan lite. Så kom Monica vid halv 9 och vi hade två trevliga timmar med snack om allt mellan himmel och jord. Åt även en kanel/mandel snäcka :)

När Monica gått stod dammsugning och en dusch på schemat. Sen blev det lite ändringar i planerna. Lisa skulle komma på middag ikväll, men hennes kille hade fått maginfluensa. Jag bryr mig inte så mycket om sånt annars. Men eftersom förlossningen kan sätta igång när som helst och den bryr sig inte om jag har en maginfluensa bakterie. Så känns det lite dumt att chansa..

Jag lagade korvstroganoff och ris till lunch. För mamma frågade om jag ville följa med henne och syster till emporia. Äta och strosa runt lite. Mysigt!
Nu finns där mat till Andreas som han kan värma och mat till några dagar till ;)
Kan frysa in annars ju!

Nu kom syster hit i väntan på att mamma ska sluta jobb. Så jag ska vara lite social. Och kanske sminka mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0