V.39ish

Idag är Knatte hela 38 veckor (i princip, egentligen imorgon men jag har valt att räkna från måndagen). Så ja imorgon får vi in i vecka 39.

2 more weeks, that's insane!
Känns som jag skriver samma i varje sånt här inlägg när det gäller bebisen. Alltid samma---> vi saknar dig, vi vill att du ska komma ut nu, vem är du...

Går knappt att förstå, eller det går inte att förstå att det kan sätta igång när som helst. Efter tisdag eftermiddag kan han/hon få komma när som. Jag känner att jag MÅSTE verkligen till frisören imorgon. Så helst efter där i så fall ;)

Ska upp och duscha nu, äta. Åka och handla, hem om. Fixa fika, köra till Malmö och hälsa på jobbet. Sen till barnmorskan i eftermiddag.. Det ser vi fram emot. Tänkte fråga henne om hon kan känna något? På nått sätt se om det kan vara nära.. Man vill ju då gärna veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0