Vår fina vagn

Har fått (för flera månader sedan) en jättefin Emmaljunga Mondial Duo, navy blue. Har även sittdelen som tillhör. Allt är i toppenskick. Detta och mycket med fick vi av min mammas kusin vars pojke nu är 6år . Allt ser i princip helt nytt ut. Så set blev vi jätteglada för. Vagnen har varit bäddad ett bra tag, men har legat under en handduk för att skydda mot damm och skit. Eftersom den inte blir använd så står den i princip bara och dammar i ett hörn. Och jag är en person som är rädd om mina saker. Så när allt var tvättat, bäddat och fixat - så kom den in under en handduk.

Men idag kände jag att det var på tiden att en fick komma fram och glänsa lite. Är trots allt bara 2 veckor kvar till Knattes "titta ut" datum är här. Det ser så mycket finare ut nu utan handduken:) känns som en ytterligare förstärkning till att det är NÄRA nu.

Vi har en så gosig filt med ull på ena sidan, tror att Knatte kommer få låna den sen. Ska vira in honom/henne i filten i vagnen. Tror det kommer bli toppenmys. Filten är RIKTIGT varm och gosig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0