En liten kortis

Precis duschat, ska snart göra mig lite i ordning. Imorse var jag på fika hos faster Bettan :) så kom nästan precis hem från henne och hennes man Gert. Var lite frusen. Cyklade till dem och tillbaka. Inte så långt, men är minsann rått ute idag. Så var mycket skönt med en varm dusch :) ska möta syster om cirka en timme och vandra ner till pappa. Hjälpa honom med lite tavlor, fika och sen måste jag lämna för att traska vidare till mödravårdcentralen. Efter mvc så åker Andreas med till pappa och så blir det mat och efter det min (förhoppningsvis) goda äppelpaj. Resten av kvällen lär det bara bli mys framför tv:n. Bjuder på en liten sneak peak bild på babykorgen som förhoppningsvis Knatte ska gilla när han/hon kommer ut. Den har gått i arv, ändå väldigt söt. Lätt att köra runt på med. Så förhoppningsvis gillas den och då är tanken att den ska vara i sovrummet de första månaderna. Lättare och inte lika klumpigt som att flytta in spjälsängen.. Min mamma, morbror, mammas kusin, min kusin, min syster och jag har legat i den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0