Förvirrad lill' mamma

Har tänkt att börja lägga fram lite till bb-väskan/förlossningsväskan. Men drar mig hela tiden för det då jag inte vet var jag ska börja. Listan är skriven. Så borde väl bara vara att börja bocka av? Eller? Det lite svåra är att jag har inga nattlinnen, inget jag använder..använder aldrig innetofflor då jag alltid är varm och svettig. Får bli ett par sånna man snott från något hotell.. Jag har inga speciella amningslinnen eller toppar. Bara amningsbh och inlägg. Så får väl gå igenom villa tröjor, linnen som kan vara lättare vid amning. Orka...?! Blir helt panikslagen när jag tänker på det. Jag vet fan inte vad man ska ha. Jag har ju inte varit med om detta innan. Ska ta något litet varje dag så löser det sig nog. Andreas och jag ska i alla fall välja ut kläderna tillsammans. Och lite annat smått och gott. Så ska man handla med sig lite snacks, godsaker, drycker.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Lilla hjärtat mitt, lugn o fin, ta med ett par flipflop vet jag...sen får du väl isåfall shoppa ett nattalinnen till dig....kramis

2012-10-30 @ 18:38:09
Postat av: Anonym

Hjärtat man e på bb högst 2 dagar idag så packa inte ner för mycket :) man blir nästan utslängd innan man fött :) jag hade mjukis o ett linne sen inne på bb får mn ju ett paket me blöjor o sånt :) så lugn o fin ta me ett par hossor o ett par stoooora trosor eftersom du själv får blöja ;) kramis

Svar: jo sant sant.. men man är ändå lätt förvirrad haha och alla dessa desfiniceringar.. nappar flaskor och kläder allt ska tvättas och grejas.. shit. man kommer fan ta dö på ungen.. :)
Malin Persson

2012-10-31 @ 13:07:02
Postat av: Anonym

Oj postat av josse :)

2012-10-31 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0