Latis dag med bak på schemat

Kände mig riktigt hängig imorse. När jag ätit frukost, tömt och satt i diskmaskinen la jag mig på soffan. Skönt! Kollade lite på Dr. Phil, kan vara lite intressant ibland, men oftast väldigt amerikanskt och lite överdrivet. Men men, finns inte så mycket att välja på innan säger så;) vid 11 drog jag mig upp, började baka brownies och gjorde kolasås. Gjorde min egna version när det var dags att ta på kolasåsen. Började ringla den lite. Men var så tjock och tyckte inte det var så snyggt. Så la det som ett tunt täcke istället och strödde lite florsocker på. Är så himla gott med kolasåsen (smakar precis som gräddkolor mums). Ska servera dem med lite vaniljglass och kanske krossade nötter.. Till de som vill :) glömde bort att äta när jag bakade, så när jag var färdig kände jag att hungern fanns redan där.. Blev en tallrik godsaker :) ska börja göra mig i ordning om ett tag.. Ska gå ner till mödravårdcentralen om cirka 2 timmar. Så är det dags för oss att träffas i en föräldragrupp. Spännande, ska bli kul att se om där är någon man känner. Kanske till och med någon man skulle kunna träffa sen efter bebisen. Får se :) sen imorgon kommer Sofie, Christian, Alice, Jessica, Rickard och Ebba hit på middag. Det längtar vi till, mysigt. Har fått vår torktumlare nu med, men såklart fattades vi någon monteringsgrej så den kommer förhoppningsvis imorgon. Annars får vi vänta tills på måndag :O och jag kan inte tvätta!!!!
Var hos Mvc igår ju, allt var normalt. Gud jag följde alla kurvor precis som man skulle och Knatte med :) skönt det, att höra att man är normal haha (vad som nu egentligen är normalt) !!!! Gillar egentligen inte alla dessa diagram oj riktlinjer av olika slag man ska följa. Kg bebisen och alla andra i detta land. Alla är vi unika och olika, hur ska vi då kunna följa samma linjer, och prickas av i diagram? Riktigt konstigt, verkligen något man ska ta lite med en nypa salt. Men 136slag per minut hade Knatte, mitt blodtryck var 120/70, (Andreas ville gärna kolla så BM Annika fick ta hans med, 125/70 eller om det var genom 75) men han var också frisk haha.. Min knasbolle <3 huvudet var fortfarande fixerat, så Knatte ligger förhoppningsvis skönt där inne upp och ner. Magen (livmodern) hade växt 1cm uppåt bara. Men nu går det inte mer då mina revben är i vägen. Så nu kommer magen sjunka ännu mer och växa utåt, och bli rundare. Mer som en fotboll :) eller ni vet en sådan brun tung medicinboll man hade på gympan i skolan ;) nej dags att ta tag i lite saker nu. Också skrivit ner på ett papper en packlista för bb-väskan. Får börja så smått packa den. Man vet ju aldrig. Hej hopp, vi hörs imorgon. Då är det fredag ! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0