Lite mindre förvirrad idag

Tur Andreas finns och hjälper mig att komma ner på jorden. Igår packade vi det mesta vi kunde till bb-väskan. Resten vi ska packa ner står på en lapp. Något ska vi handla, några tidningar, snacks, dryck. Sen kan man ju inte packa ner allt än, mobiler, legitimation, mjukisbyxor (använder dem innu ju) osv. Så lappen får ligga med väskan så de sista grejerna stoppas ner precis innan vi sticker:) blir nog bra. Känns bra i alla fall. Hittade ett riktigt gott bröd igår. Chiabröd, verkar minsann ganska nyttig med. Det gillas, mkt frö, fullkorn, väldigt lite natrium och inte mkt socker eller mättade fetter. Tummen upp på det! Kl är bara 09:00, jag har redan plockat undan, hängt in tvätt, tömt diskmaskinen, diskat upp tvättat mig. Så det ända jag har kvar att göra idag är dammsuga lite snabbt, packa alla saker i väskan som ska med till bb. De ligger just nu i en hög på bordet. Sen ska jag bara ta det väldigt lugnt idag :) ikväll kommer Vanessa, Ola och pojkarna på tacos. Så kanske förbereder grönsakerna och en sås under eftermiddagen. Fick förresten fixat mammas julklapp igår, och pappas är i princip också klara. Andreas är jag också klar med. Så måste bara hitta på något till min syster med. SKITSVÅRT.. På bilden ser ni högen! Och det goda brödet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0