Min gubbe är riktigt bortskämd

Igår låg vi i soffan och tittade på tv hela kvällen. Riktigt mysigt faktiskt. Mest mös nog Andreas då jag masserade och tog på hans fot. Han såg nog 1/10 av tvprogrammen ;) lagad mat, allt undanplockat, fotmassage. Vilken lirare ... Men sen fick jag lite massage och ryggpillande på kvällen när jag skulle sova. Det var gudomligt, hade nämligen ont i ryggslutet igår. Lite så mensliknande smärta. Kroppen gör sig mer och mer färdig och påminner mig om den kommande förlossningen. Idag ska jag dammtorka lite. Sen får vi se om min syster mår bättre idag. Om så är fallet så ska vi en sväng till Malmö och även in om Emporia.. Fixa mamma och pappas sista julklappar. Och Andreas julklappar är snart färdiga med. Fixat två stycken än så länge. Sen vad jag ska fixa till syrran, DET ÄR INTE LÄTT. Måste komma på något snart. Nedan min utsikt hela kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0