Min nya bästis

Jag har fått en ny bästis by the way. Den heter LOSEC..

Förstår precis hur man ska hjälpa lilla mig mot sura uppstötningar, alltså halsbränna. Toppen! Hoppas jag slipper lida av det nu sista tiden fram tills Knatte är ute:-)

Förresten igår blev Knatte skrämd för andra gången. Eller i alla fall andra gången jag kände det. Jag duschade och så ramlade tvålpumpen i golvet. Så blev jag rädd, hoppade liksom till (var ju inte beredd på det) och Knatte gjorde detsamma. Så kul att känna :-)

Första gången jag märkte det var cirka en månad sedan då ett toalettlock smällde igen och Knatte hoppade/ryckte till i magen :-) då blir man ytterligare påmind.. Påmind ut över det vanliga rörelserna och hickattackerna ..

Varit riktigt flitig nu i en timme dammtorkat, hängt tvätt, ryst sängkläderna, bäddar sängen plockat undan. Snart dags att göra sig i ordning för besöket och fixa mat såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0