7 grader

Sitter ute på trädäcket och njuter i solen. Så himla härlig känsla när det värmer på jeansen o i ansiktet.. Adam har varit gnällig o klyddig de senaste två dagarna. Att sova är inte kul och ska man sova så ska det inte vara ordentligt. Är något på g.. Får se om någon dag när jag kanske förstått varför han är som han är just nu.. Men att sova utomhus i vagnen funkar toppen (innu) . Så ut med solstolen o på med jacka plus keps, så är jag redo.
Haft en mysig förmiddag hos Camilla och fick hälsa på lilla Arvid (som inte är så liten). Han är 4 v på fredag o har redan vissa plagg i 62.. Lång o rejäl kille. Så de kläderna jag köpte skulle hon byta till större ;) jag köpte ju 56 haha..

Vi gick en stor runda på över en timme med vagnarna, fikade och sen åkte vi hem igen. Adam var kinkig o bara skrek precis innan vi åkte hem. Så då pallade jag inte mer, han var trött.. Sov i bilen o 10 min innan för dörren innan han vaknade..

Nu är det biggest loser på tv o jag har missat 4 avsnitt (äldre australisk säsong ).. O jag vill ju se det, men Adam ser inte ut till vilja vakna. Orkar inte dra ut babymonitorn, åhh vad ska jag göra.. Kanske kan öppna fönstret så jag hör när han vaknat?! Aja, vi får se. Har 9 min på mig att klura..

Trevlig lill lördag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0