Adam 4månader

Vad hände liksom? Idag blir Adam 4 månader, eller han är 4 månader och 2 timmar i skrivande stund. Vår stora kille. Han växer och utvecklas för varje dag som går. Blir en tur till Bvc på tisdag. Ska bli spännande, alltid lika kul tycker jag att få höra längd och vikt. Helgen har varit händelserik.
I fredags träffade Adam och jag Anna för lunch hemma hos henne (och Björn).. Var väldigt trevligt, åt frallor, snackade massor och mös med Adam. Åkte in om maxi (eller mer en omväg till maxi) och handlade lite då Andreas behövde jobba över 1 timme. Åt god mat, såg lets dance och la oss sent . Vi var uppe till 22:22 innan vi hittade sängen. Det ni, det händer inte ofta ., inte när Adam sover som han gör på nätterna. Alltså inte hela nätterna, vaknar och strular för mkt.. Sover redan alldeles för lite när jag lägger mig senast 21..
Men för varje dag som går så är det en dag närmre bättre nattsömn :) keep up the positive attitude..
Lördagen bestod av möhippa för finaste Sofie :) var en toppentrevlig dag. Med alldeles för mycket skratt (eller det kan kanske inte vara föör mycket ;) ?! ) ont i alla muskler i ansiktet iaf så det kanske inte vara bra haha. Vi dansade Bollywood (värsta träningspasset), åt god spansk tapas på Trelleborgs golfklubbs restaurang .. Allt var så lyckat . Tyvärr kunde jag inte följa med på kvällen då jag helammar Adam, och han tar tyvärr INTE flaska..:/ så jag fick åka hem 2ggr och mata honom. Helt okej för mig, men såklart lite tråkigt också., är ju inte så längesen helammar så det är snart över :)

Idag har vi firat Andreas mamma, svärmor/Adams farmor . Åt en jättegod brunch på Idala gård. Färska räkor, lax, surdegsbröd, pesto, tzatsiki, färskpotatis, karré, mozzarellasallad, och så vidare. Goda efterrätter också såklart. Så dit får vi ta oss igen. Jag har bara ätit deras pizzabuffé tidigare. Var en trevlig eftermiddag med Andreas släktingar ., och resten av eftermiddagen har vi fixat lite hemma och tagit det lugnt. Vi var helt slut efter brunchen, mätta och trötta .

Imorgon ny vecka. Och min bil ska besiktigas. Sorry för att det var alldeles för längesedan jag uppdaterade ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina Å

Grattis på 4-månadersdagen lille sötnosen!

Svar: tack så mkt säger adam :)
Malin Persson

2013-04-08 @ 10:22:45
Postat av: Petra

Grattis fina killen! Så stor han är nu :) sötis

2013-04-09 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0