Babysim

Idag var det dags för babysimmet. Allt var packat och klart. Vi kom iväg någon minut i 9. När jag skulle parkera såg jag en bil som stod halvvägs utanför parkeringsfickan. När jag hoppar ur bilen stod den kvar och jag ser då att bilen saknat ägare.. Skrattade för mig själv, tog en bild och tänkte att han/hon har glömt parkeringsbromsen (och hade den i friläge såklart). Kul var det iaf. Sånt har varit nära att hända mig med (flera ggr)..
Började byta om och sen var det Adams tur. Han blev så söt i sina badblöjssimbyxa:) morfar var också med idag. Det var kul. Fick några foton, sen trodde pappa / morfar att han fotat en massa bilder. Men när jag tittar på kameran efteråt. Så var där INGA bilder från tidens bassängen... Haha jag blev helt paff. Så jag vet inte vad pappa har gjort, han sa att det var ju så himla många knappar överallt :) inte lätt.. Men fick några st iaf. Adam skötte sig bra och verkade gilla det. Han sprattlade på mer åt slutet. 3 bebisar började skrika på slutet o det fortsatte in i omklädningsrummet såklart. Och då hängde Adam på pga att han var lite trött o så skulle han äta efter vi fått på kläderna. Hade de andra inte varit hysteriska så hade Adam varit lugnt o tyst.. Så jag hoppas att de är lugnare nästa gång . Jag skyndade mig på med kläder och fick ut Adam ut omklädningsrummet så jag kunde ta på honom de sista där och amma honom.

Men var riktigt mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Sötis! Auw, han som älskar att bada! Goding

2013-04-13 @ 23:26:38
Postat av: Mia

Gud vad söt han är! :)

2013-04-14 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0