Fixartagen

Inatt var en bra natt. Adam somnade 19:30, sov till 00:30, åt, fick ny blöja somnade ganska snabbt om. Och vaknade nästa gång 5:13 och då började morgonen. Var en toppen natt alltså. Hoppas det blir fler ...

Annars har vi haft en mysdag. Innan vi åkte till maxi för veckohandling svängde vi in om mamma/mormor på jobb och sa hej. Pantade även lite flaskor idag (så skönt att bli av med dem) .. Vi fick handlat allt vi skulle och lite till såklart ;) haha. Fattar inte hur det kan slinka ner ett par extra saker varje gång..det är tur jag bara handlar en gång i veckan;) det finns liksom en bakomliggande tanke till det...

Väl hemma så somnade tillsist Adam och sov hela 3 timmar. Det har han inte gjort på länge. Så bådar inte så gott inför denna natten. Igår sov han nästan inget alls och då fick vi en bra natt..

Jag hoppas och hoppas att nätterna kommer bli bättre inom kort. 4mån utan knappt någon sömn alls tar på en.

Jag har gått igenom lite foton idag och ramade in några. Ska få Andreas till att hjälpa mig med att få upp dem på väggen i sovrummet med de andra fotona.

Mamma kom snabbt förbi med två bodysar till Adam två pyjamasar o trosor till mig. Jag önskade mig det i födelsedagspaket (fyller åt den 9maj) men så kastade hon upp dem på bordet och sa. Äh du kan lika gärna få dem nu haha.. Hon är så rolig. Älskade mammsi.

Nu ser jag Morgan o Ola-Conny på 5:an. De är på tur i USA. HERREGUD.. Finns så mkt att säga så jag skippar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0