Play date

Igår var det en impulsiv playdate. Jag tänkte när jag vaknade. Kanske ska vi bjuda hem några mammor och bebisar idag. Sagt och gjort så flög det iväg ett sms till 4 mammor. Här såg det ut som ett bombnedslag. Jag fick hoppa i skorna och ta mig ner till affären, köpa bullar och reklamera en body på lindex. Visste inte min mamma köpt den på rea, men jag fick 99,50kr på ett värdekort. Så det var najs. Nu blir det lite shopping till Adam :) var jättetrevligt igår. Alla kunde komma tillsist. Så de var 3st plus Adam från mvc föräldragruppen , fattades bara 2st. Den ena gick på babysim igår och kunde inte komma och den andra har jag ingen kontakt med. Man kan ju inte ha det med alla, och det är såklart inget fel på henne men det blir alltid så att man börjar umgås med några lite mer. Och sen var där en till inbjuden som har en äldre son, 9mån. Vid 2 hämtade den ena mamman sitt andra barn på dagis. Så tillslut var vi 4 mammor och 6 barn :) jättekul.
Tyvärr så blev det inga bilder från igår. Men det kommer vi göra om. Nu laddar Adam och jag inför babysimmet. Pappa/morfar ska följa med idag också, och få några bilder. Blev ju inga i vattnet sist så de blir det förhoppningsvis idag:) så kan visa några ikväll.. Älskar vädret förresten. Då skönt att inte behövs frysa om fingrarna om du känner vantarna eller får ta av dig jackan när du är ute och går för det blir för varmt. Våren komsi, komsi...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Han är på hugget!

2013-04-17 @ 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0