Valborg=vår?!

Hoppas alla haft en trevlig Valborg. Själv har min varit lugn och harmonisk. Riktigt mysigt. Syster och pappa kom på grillning. Blev grillad fläskfilé, korv, potatisklyftor, sallad och kalls såser. Adam var glad och var toppenduktig vid läggning idag. Han skrattade busigt när jag bar in honom i sovrummet men efter han kämpat emot (nästan utan skrik) ett tag så tog tröttheten över. Han kan om han vill vår lilla räka <3 sen hade syrran fixat bananer, Marabou och glass. Så det blev Marabou bitar i bananerna på grillen till efterrätt med vaniljglass. MUMMA! Är riktigt mätt nu.

Annars har jag blivit frisk nu (förutom att jag måste ta nässpray 1gång/dag) faaaan måste sluta med det. Så det är skönt ett be back on track.

Var i parken på öppna förskolan i förmiddags med Emma och Kian. Var trevligt med sång o lek som vanligt. Skönt att lämna huset, både för mig och Adam!

Sen gick vi och våldgästade Nathalie och Joakim . Busade lite där , playdate kan man säga. Väl hemma fick jag parkera mig på trädäcket i solen då Adam kunde sova lite ordentligt. Så jag gick igenom posten med en filt lindad om benen. Ganska mysigt ändå, fast jag var så trött efter natten och den tidiga morgonen så jag hade hellre lagt mig på soffan!

Men nu har pappa och Petra gått hem så nu ska jag hoppa i säng.

Trevlig ledig dag imorgon :)

Förresten så hämtade vi Adams pass igår. Och passfotot är inte att leka med. Dubbelhaka deluxe, vår älskling. Han är ju så söt. Fotot gör sig inte riktigt, han har inte riktigt en sådan haka, dålig vinkel på kameran . Men ändå så sött..

Han sitter också själv numera , i några sekunder iaf. Börjar bli så stark och stor våran underbara påg.


Kommentarer
Postat av: Anna

Awww han är sååå kär lille Adam! Finns ingen sötare!!
O stor kille börjar han bli som börjat sitta lite!! :D <3<3<3

2013-05-01 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0